Dag 2 : wandelen in Finland en verder tot Karasjok

20 juli 2017 - Karasjok, Noorwegen

Gestart met een bezoekje aan de reindeerfarm van Torassippie waar we ook sliepen. Nadien een mooie wandeling gemaakt in Pallas National Park. In Finland zijn veel meren en krioelt het van de muggen, we hebben ons dan ook zo veel mogelijk bedekt. Het weer was aangenaam, zo'n 10 graden maar droog. Na de wandeling naar Hetta gereden voor een bezoek aan het Sami museum en fototentoonstelling gevolgd door een wandeling omhoog naar een mooi uitzicht tussen de muggen. In de namiddag nog een kleiner Sami museum bezocht en dan doorgereden naar Engholm design husky Lodge. Wat een heerlijke plek om te overnachten, prachtig ingericht alles zelf gemaakt door de eigenaar die kampioen is in huskytochten. 'S avonds mochten we aansluiten voor een heerlijk diner van Moose !

1. Erna:
    20 juli 2017
    Mooie foto's ze brengen herrnneringen bij mij op.
    Hou van jullie
  2. Mama:
    21 juli 2017
    Het iswel een heel aparte belevenis,
  3. Nathalie:
    Heel mooi, leuk om zo jullie verhaal te lezen! Geniet met volle teugen! Groetjes de buurvrouw Nathalie
  4. Erna:
    21 juli 2017
    Mijn mooiste herinnering van Finland zijn de nachten om 3h s nachts een heldere hemel geen geluid en wind stil zalig