Dag 12 : Lofoten naar A

30 juli 2017 - Å, Noorwegen

Toen ze de steden beginnen namen geven zijn, zijn ze zeker hier begonnen. Het meest zuidelijke puntje van de Lofoten noemt gewoon : A. Om onze regenkledij eens uit te testen zijn we de dag begonnen in de regen en alles blijkt waterdicht. We hebben dan ook het stokvismuseum van A heel uitgebreid bezocht. Nadien zijn we naar het wondermooie Reine gegaan met zijn vissershuisjes. We hebben er heerlijke Noorse vissoep gegeten met grote stukken vis in. Noorwegen heeft de naam duur te zijn om te eten maar je krijgt altijd gratis water bij je eten alsook een gratis koffie nadien, bij ons kan je aan de kust geen vissoep als maaltijd eten voor 15€ met water en koffie. Toen het weer begon te regen zijn we teruggekeerd naar onze rorbu en van achter het raam in ons vissershuisje kon ik stef zien vissen, genietend van een kopje thé. Hij had bijna prijs maar de vissen in deze fjord houden niet van de mist :-)

1. Nathalie:
    30 juli 2017
    Zalig die huisjes
  2. Véronique:
    30 juli 2017
    Supermooi!
  3. DEVROE kris:
    31 juli 2017
    Wat een heerlijke reis hebben jullie. Bedankt om zo te kunnen mee genieten met die onvoorstelbare mooie foto's en .