Dag 13 : Lofoten in en rond Hamnoy

31 juli 2017 - Reine, Noorwegen

De dag gestart met een frisse ochtendwandeling tussen de schapen, waarna de wolken open trokken en de schaapjes aan de lucht verschenen.  Aan de bovenkant van de Lofoten (kant open zee) heb je mooie witte stranden. Na de middag zijn we terugekomen naar de onderkant van de Lofoten ( kant Noorwegen) waar wij verblijven.  De hemel trok helemaal open tot een staalblauwe lucht dus nog efkes wat foto''s gaan nemen van ons eigen eiland Hamnoy en het mooie Reine. Stef kreeg terug de vismicrobe te pakken en ving de ene makreel na de andere, hij heeft er wel zeker 20 gevangen maar veel hun vrijheid teruggegeven, maar we gaan het toch laten smaken deze avond.

1. Erna:
    31 juli 2017
    Stef haalt zijn hart op en Inge geniet van de rust, geen stress,een woord GENIETEN
  2. Véronique:
    1 augustus 2017
    Zalig die rode huisjes in combinatie met het water en de bergen!
  3. Ann:
    30 augustus 2017
    Hi Inge en Ster
    Wat een reis ! Die foto's, het licht, de meren ....het ijshotel ... verbluffend ... fijn om er te mogen mee van genieten !