Dag 14 : naar Zweden

1 augustus 2017 - Björkliden, Zweden

TIjdens onze laatste nacht in Noorwegen kregen we nog een prachtige midnightsun als afscheid van de hele mooie reis door het noorden van Noorwegen. We hebben er dan ook vaak mooi weer gehad wat alles net nog iets mooier en aangenamer maakt. Vandaag zijn we teruggekeerd naar Zweden waar alles begon, na een trip van 6h door mooie en afwisselende landschappen. Hoe dichter bij Zweden, hoe slechter het weer. We zitten in Abisko National Park en gingen een wandeling doen naar aurora sky station maar alles in de mist dus dachten we het rustig aan te doen en wat golf te spelen. Volgens de boekjes "the most scenery golf of sweden". In het begin hadden we nog mooi en klaar zicht maar eens boven was er veel wind, regen en er lag nog sneeuw. Het was een leuke afsluiter en al bij al nog zo slecht niet gespeeld. We slapen vannacht in een hotelletje op de bergen, typisch wintersport.

1. Erna:
    1 augustus 2017
    Een hoofd vol met mooie herinneringen ogen die blinken het is allemaal zo vlug voorbij jammer, maar het thuis front wacht vol ongeduld jullie thuis komst af
  2. DEVROE kris:
    1 augustus 2017
    Ik wens jullie een rustige terugreis vol herinneringen en nagenietend van die heerlijke
    tijd.
  3. Mama:
    2 augustus 2017
    Het is mooi geweest, ook een relatietests in een blokhut in "the middle of nowhere " Welkom thuis , en terug naar het "gewone"leven